OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky pro nákup na e-shopu www.sanssoucis.cz
Vítejte na našem e-shopu! Rádi bychom vás seznámili s našimi obchodními podmínkami, které upravují nákup kosmetiky prostřednictvím našich internetových stránek. Před dokončením objednávky si prosím přečtěte následující podmínky, které vám pomohou lépe porozumět našemu prodejnímu procesu.
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky se vztahují na všechny nákupy provedené prostřednictvím internetového obchodu [www.sanssoucis.cz] (dále jen „e-shop“). Nakupujícími mohou být fyzické i právnické osoby.
2. Uzavření kupní smlouvy
Kupní smlouva mezi zákazníkem a prodávajícím vzniká okamžikem potvrzení objednávky zákazníkem (kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“) a jejího přijetí prodávajícím. Objednávka je závazná.
3. Ceny a platba
Veškeré ceny uvedené na e-shopu jsou konečné a zahrnují DPH. K ceně bude připočítáno poštovné a balné, pokud není uvedeno jinak. Platbu za objednané zboží je možné provést bankovním převodem, platbou online nebo na dobírku (dle dostupnosti).
4. Doprava a doručení
Zboží zasíláme prostřednictvím spolehlivých přepravních služeb (např. Česká pošta, PPL, Zásilkovna). Doručení je možné na adresu zákazníka nebo do výdejního místa. Cena dopravy se liší podle způsobu doručení a velikosti objednávky. O termínu doručení budete informováni po odeslání zboží.
5. Odstoupení od smlouvy
Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží, a to bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v původním nepoškozeném stavu a v originálním obalu. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak. Podmínky pro odstoupení od smlouvy naleznete v sekci Reklamace a vrácení zboží.
6. Reklamace a vrácení zboží
Pokud obdržíte vadné nebo poškozené zboží, máte právo na reklamaci. Reklamaci je třeba zaslat na naši adresu nebo prostřednictvím e-mailu. Vrácení zboží je možné do 14 dnů od jeho doručení. Podmínky vrácení a reklamačního procesu naleznete na stránce Reklamace.
7. Ochrana osobních údajů
Všechny osobní údaje, které nám poskytujete při nákupu, jsou chráněny v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů. Více informací o zpracování vašich údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od data jejich zveřejnění na webu a mohou být kdykoliv změněny. Veškeré změny budou neprodleně zveřejněny na tomto webu.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich obchodních podmínek, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: [info@sanssoucis.cz.cz].
Děkujeme, že nakupujete u nás!
Podmínky pro reklamace kosmetiky a práva zákazníka
Při nákupu kosmetiky na našem e-shopu vám nabízíme plnou podporu a záruku kvality. Pokud byste však z nějakého důvodu nebyli spokojeni s zakoupeným produktem nebo by došlo k vadě, následující podmínky vám pomohou lépe pochopit, jak reklamace probíhá a jaká máte práva.
1. Reklamace zboží
Zákazník má právo reklamovat zboží, které vykazuje vady, je nekompletní nebo poškozené při přepravě. Reklamaci můžete uplatnit do 60 dnů od převzetí zboží. V případě kosmetických výrobků, pokud se vada týká jejich kvality, je nezbytné reklamaci řešit co nejdříve po jejím zjištění.
2. Důvody pro reklamaci
Reklamace je oprávněná v následujících případech:
-
Zboží je vadné nebo poškozené.
-
Produkt je nekompletní (například chybí součásti nebo příslušenství).
-
Produkt vykazuje vady, které nebyly způsobeny nesprávným používáním.
-
Zboží neodpovídá popisu na webových stránkách.
3. Práva zákazníka při reklamaci
Pokud dojde k oprávněné reklamaci, máte právo na:
-
Výměnu zboží za nový kus stejného nebo podobného typu.
-
Slevu z ceny v případě, že zboží nelze opravit ani vyměnit.
-
Vrácení peněz (pokud výměna nebo oprava nejsou možné).
4. Postup při reklamaci
Pro uplatnění reklamace nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese [info@sanssoucis.cz] nebo telefonicky na čísle [+42774488339]. V reklamaci uveďte:
-
Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, telefonní číslo).
-
Popis vady, kterou reklamujete.
-
Číslo objednávky a datum nákupu.
-
Fotografie vady nebo poškozeného výrobku (pokud je to možné).
Po obdržení vaší reklamace vás budeme kontaktovat a informovat o dalším postupu. V případě uznané reklamace uhradíme náklady na vrácení zboží, pokud je to nezbytné.
5. Doba vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy do 30 dnů od jejího obdržení. V případě potřeby prodloužení lhůty vás o tom včas informujeme.
6. Výjimky z reklamace
Reklamace se nevztahují na vady způsobené nesprávným použitím, nevhodným skladováním nebo porušením obalu po otevření výrobku. Reklamace se rovněž nevztahují na zboží, které bylo poškozeno v důsledku neodborného zacházení nebo vlivem vnějších faktorů.
7. Vrácení zboží
Pokud chcete vrátit zboží bez reklamace (například protože vám nevyhovuje), můžete tak učinit do 14 dnů od doručení zboží podle práva na odstoupení od smlouvy, jak je uvedeno v našich obchodních podmínkách.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně reklamace, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme vyřešit jakýkoli problém, který by mohl nastat.